Friday, 08 July 2011

Die Huffington Post UK: Masterstroke of misstap?

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Rfj1CiE96zo/:

'N Paar weke gelede het' n interessante stelling in my inbox geland het: sou ek belangstel om by te dra tot die politiek gedeelte van die gou-to-be van stapel gestuur Huffington Post UK ?

Om duidelik te wees, as ek sê die voorstel was interessant, het ek nie bedoel Ek was geïnteresseerd in die aanvaarding daarvan as 'n algemene reël, probeer ek om net te skryf vir gratis wanneer ek het iets om te bevorder. Ek bedoel Ek was geïnteresseerd om te leer dat Arianna Huffington en AOL was bereid om tyd en hulpbronne te rig in die launch van HuffPost Verenigde Koninkryk: 'n projek wat , as jy glo sommige kritici van die Verenigde Koninkryk media, is so duidelik tot mislukking gedoem.

Jy hoef nie vir my om jou te vertel dat die Huffington Post US [Openbaarmaking: HuffPost word besit deur AOL wat besit TechCrunch wat blah blah blah] is 'n reuse sukses. Met sy mengsel van partydige editorialising en celebrity seep-boks, op voorwaarde dat dit 'n kontrapunt tot die bedompigheid en die balans van' n groot deel van die Amerikaanse nuusmedia. Op dieselfde tyd, te danke aan 'n miljard slideshows van katte wat ly klerekas wanfunksies, is dit om genoeg advertensies dollar te genereer om' n span van voltydse verslaggewers te huur ware nuus te dek, dus die posisionering van homself as 'n semi-geloofwaardige mededinger tradisionele koerante.

En tog, vir al HuffPost se ongetwyfelde sukses in die VSA, dit is moeilik sien hoe 'n toegewyde UK uitgawe op enige plek kan doen nie naby so goed - en nie net omdat Brittanje skaars het' n vyfde van die bevolking van die VSA (Kalifornië en Texas gekombineer aanbod meer potensiële lesers as die hele van die Verenigde Koninkryk).

Vir een ding, as Toby Young argumenteer in die Telegraph , Britse lesers is minder geïnteresseerd is as hul Amerikaanse neefs in watter bekendes dink oor die wêreld . Artikels soos Rob Lae kla oor die " Huishoudelike Betrayal "van sy voormalige huishoudster is 'n werklike verkeer bestuurder in die VSA, in die Verenigde Koninkryk sou hulle met die huil van' n onverskilligheid nagekom word.

Maar, natuurlik, bekendes verteenwoordig 'n klein persentasie van HuffPost se rooster van bydraers. Vir elke Hollywood-akteur, is die webwerf spog met 'n honderd linkse politici met die stemme te wen,' n duisend skrywers met boeke te bevorder en om 'n miljoen professionele skrywers met byle te slyp - sekerlik sal hulle hou die hoë gehalte vloei? Miskien, maar ook daar HuffPost Verenigde Koninkryk het 'n probleem, in die vorm van die Guardian se hoogs verhandel, links leun blog platform Kommentaar is Gratis (CIF ). Vernoem na die mantra van die koerant se voormalige eienaar en redakteur, CP Scott ('Kommentaar is gratis, maar feite is heilig "), CIF spog reeds' n indrukwekkende lys van hoë profiel bydraers, opining op alles van die onlangse verkiesings in Turkye en die emosionele diepte van 'n koei .

Meer indrukwekkend nog, is die feit dat CIF baie van die bydraers betaal vir hul werk (insluitende, soms, my ), met tariewe wat beweeg word om £ 90 ($ 140) vir 'n 800-woord kolom. Dit is nie veel nie, maar dit is oneindigheid keer meer as HuffPost UK bied. In die VSA, Arianna Huffington in staat was om haar groot persoonlike invloed en magnetisme te gebruik om hoë-profiel bydraers help haar webwerf van die grond af te verlei. Sedertdien

No comments:

Post a Comment