Saturday, 02 July 2011

Is Groupon Bad vir klein ondernemings?

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:

Editor's note: Die volgende pos is 'n reaksie op ons gas-reeks wat 'n kritiese blik op die daaglikse handel bedryf. Dit is geskryf deur MV Vacanti , uitvoerende hoof van Yipit , 'n daaglikse handel aggregator wat versamel handel van meer as 300 per dag hanteer webwerwe.

As jy kyk na die nag nuus, sou jy aanvaar daar is 'n moord op elke blok, en as jy is, lees TechCrunch onlangs, sou jy aanvaar Groupon 'n klein besigheid is vermoor in elke stad.

Gegewe die honderde duisende van die handelaars wat hardloop daaglikse handel in die afgelope jaar, is dit onvermydelik dat 'n paar sal slegte ervarings gehad het. Maar, om te aanvaar dat 'n handjievol van hierdie staaltjies ten volle verteenwoordig handelaars se ervarings met' n daaglikse handel nie voldoende is nie en onverantwoordelik.

'N reeks van gas blog boodskappe deur Rocky Agrawal kritiseer daaglikse handel, adviseer klein besighede om weg te bly gebaseer op voorbeelde van waar die handel versuim om 'n wins te maak vir die besighede. Terwyl Rocky se poste is sekerlik goed bedoel, is grootliks sy getuienis gebaseer op 'n paar anekdotes en' n basiese misverstand van die daaglikse handel ekonomie.

As ons die detail in Yipit se Daily Deal Nywerheid R eport gebaseer op meer as 100,000 verlede behandel, 43% van aanbiedings in betrokke mag handelaars loop 'n deal vir ten minste hul tweede keer. Kan so baie gemaak word waan? Dit is duidelik dat sommige handelaars het gedink dit uit.

Terwyl ek verstaan ​​en jubel Rocky se motivering om klein besighede te beskerm, daardie besighede kan regtig bekostig om 'n bemarkingskanaal wat kan lewer honderde, indien nie duisende van die nuwe kliënte in' n koste per verkryging model te ignoreer? Nie net is die meeste klein sakeondernemings sukkel, is hulle standaard bemarkingskanale van die geel bladsye en koerante steeds minder en minder doeltreffend maak.

In plaas van vertel klein besighede daaglikse handel te voorkom, hoe om te probeer verstaan ​​waarom sommige klein ondernemings is met sukses?

Met die begrip, kan ons dan voed ander klein ondernemings oor hoe hulle dalk in staat wees om die sukses om hulself te herhaal.

Dit is 'n spel met getalle

Soos die meeste bemarkings opsies, daaglikse handel kom neer op die getalle. Die goeie nuus is dat die meeste van die belangrikste veranderlikes wat die sukses van 'n daaglikse handel ervaring kan geoptimaliseer word deur klein besighede via daaglikse handel struktuur en uitvoering.

My mede-stigter, Jim Moran , het 'n pos op die ekonomie van 'n daaglikse handel , insluitend 'n sakrekenaar. Terwyl hierdie sakrekenaar bak in 'n baie aannames te maak, dit is die begin van' n handige instrument vir klein ondernemings.

Die twee belangrikste veranderlikes wat klein besighede kan optimaliseer, is:

Oorouderdom: Hierdie metrieke verteenwoordig hoeveel meer inkomste genereer vir die kliënt die besigheid is as die waarde van die koepon. Hoe groter die oorskot, hoe beter vir die klein besigheid. Daar is baie dinge klein besighede kan doen oorouderdom insluitend te verhoog:

  • Strategies Prys die Aanbod. As jy 'n restaurant en die gemiddelde per persoon wetsontwerp is $ 30, verskaf die $ 15 vir $ 30-sertifikaat. Die persoon is geneig om te

No comments:

Post a Comment