Saturday, 02 July 2011

E-Commerce: Beyond Die statistieke

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/blFJN0Y6n_g/:

Gautum Gupta is 'n handlanger by General Catalyst Partners, waar hy fokus op finansiële dienste, IT-, verbruikers-dienste, en nuwe media. Jy volg hom @ gRamblings .

Vir al die opgewondenheid rondom handel hierdie dae, is daar slegs 'n paar baie groot veranderings in die laaste 100 jaar. Sears baanbreker in die pos-orde-katalogus, kettings, soos Walmart gekonsolideerde groot boks kleinhandel, en Amazon het inventaris aanlyn. Na meer as 10 jaar van groei, e-handel rekeninge slegs vir sowat 8% van die totale handel in die VSA. Dit is duidelik dat, ons het 'n lang pad om te gaan in beweeg meer handel aanlyn. Ek glo die volgende evolusie in e-handel-wat sommige verwys as "sosiale commerce", sal die kliënt identiteit en data te gebruik om beter te verpersoonlik en kliënte te dien, sowel as wat Amazon gedoen het tot op datum.

Handel, sowel as op die regte pad en aanlyn is, is histories hoofsaaklik anoniem en onpersoonlik. Offline, kliënte loop in winkels, sien presies dieselfde goedere, is begroet deur werknemers wat nie hulle herken, en is almal gebonde aan dieselfde terme en voorwaardes op die rug van elke aankoop ontvangs. Online, is die pen en papier van die ou e-pos-orde-katalogus vervang met 'drop-down menu's en soek bokse. Amazon en ander terreine na vore gekom kliënte te voorsien van enigiets wat hulle op soek was teen lae pryse. Soos ontwrigtend as die aanlyn-katalogus is, is die sukses van hierdie aanlyn-winkels gemeet deur drie-en vier letter akronieme: ". koste van die kliënt verkryging" LTV "leeftyd waarde" en Coca

Tog kan 'n inkopie-ervaring nie heeltemal opgesom word deur statistieke. Wanneer 'n kliënt gaan' n winkel te probeer om op nuwe skoene, kan sy voel die huiwering van die wat nie weet of dit ooreenstem met haar klerekas. Of sy dalk serendipitously plek 'n paar hakke uit die hoek van haar oog, maar voel gefrustreer om te verneem dat die paar is nie wat sy verwag het, nie in haar presiese grootte, of die transaksie is net nie goed genoeg nie. Hierdie tipe van inkopies padblokkades-psigiese gesteldheid van die aankoop van voorneme om te skroom of frustrasie-saak meer as statistieke kan beskryf. Die volgende ontwikkeling in e-handel sal ontduik hierdie padblokkades deur te weet hierdie spesifieke kliënt se identiteit en die gebruik van die data wat sy gemaak het die publiek (eksplisiete en implisiete voorkeure) 'n meer persoonlike inkopie-ervaring vir haar te skep.

Wetende dat haar identiteit is nie beperk tot die kliënt se naam of basiese demografiese inligting, maar kan ook insluit sy of haar familie en vriende se aankoop van die geskiedenis, die kliënt se voorkeure, styl, merk voorkeure, en invloede. In die kleinhandel-konteks, haar identiteit kan die handelaar 'n verhouding met die verbruiker te bou. Wanneer Sears eerste verkoop horlosies deur die pos, vertroue te bou met verbruikers wat hulle belowe het kliënte wat elke horlosie verkoop sou word akkuraat vir minstens ses jaar na die aankoop of anders sou hulle dit regmaak gratis. Net soos Sears het in die laat 19de eeu, die beste aanlyn-kleinhandelaars vandag maak beloftes aan ons: hulle belowe om te wys en ons help om te ontdek merchandise sal ons liefde (persona), het hulle belowe om ons te help besluit wat om te koop (tools), en hulle het belowe dat ons sal bly wees deur die hele ervaring, selfs nadat ons koop (diens).

Natuur-en kleinhandelaars werk onder die dwang van eindige rakspasie en moet hoop die besige verbruiker se oog te vang. In die digitale wêreld, met oneindige keuses, werklik suksesvolle maatskappye sal help om verbruikers presteer by vin

No comments:

Post a Comment