Saturday, 30 July 2011

Hoe de hel Is dit my skuld?

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Jy het ongetwyfeld gehoor oor die Airbnb-fiasko - oorgeklank # ransackgate word deur 'n paar - wat ontplof het die afgelope paar dae. As jy nie vertroud is met die storie, ons eerste gedek dit hier, en daar is 'n paar geweldige bron van materiaal uit die vrou wie se huis is geplunder en beroof hier en hier .

Vandag Y Combinator stigter (en Airbnb belegger) Paul Graham het geskryf :

Ek het net geleer om meer oor hierdie situasie, en dit blyk Airbnb bied om dit op te los, van die begin af. Van die begin af het hulle aangebied om te betaal vir haar 'n nuwe plek en' n nuwe dinge te kry en doen wat ook al sy dit wou hê.

Die storie Arrington het geskryf gister oor die Airbnb nie te bied om te help was bullshit. Hy vra 'n maatskappy-woordvoerder wat Airbnb besig was om haar te help. Het die woordvoerder, wat al deur hul prokureurs gesê dat hy nie kon gaan nie in detail oor wat as gevolg van die presedent gesê: "Ek kan nie kommentaar lewer op." So Arrington, in tipiese Arrington mode het gesê: "Wel, tensy jy vertel my ek gaan om te skryf dat jy nie bereid is om iets te doen vir haar, "En wat hy gedoen het. Nie regtig af te koel.
Ek het aan die Airbnb ouens gepraat en hulle is reeds besig met alles wat hulle kan doen om hierdie vrou te help.

Selfs as jy glo nie hulle is nice ouens (wat hulle is, een van die mooiste van al die mense wat ons het befonds), dink jy regtig hulle is so dom dat hulle nie besef dat dit nie die moeite werd om die slegte PR te spaar geld en moeite in hierdie situasie?

'N Paar gedagtes:

1. Wat de hel?

2. Airbnb se Christopher Lukezic het my vertel op Woensdag dat die maatskappy nie verantwoordelik vir EJ se verliese was, dat hulle net 'n diens om mense aan te pas en dat hulle gehelp het om die polisie kry die mense wat dit gedoen het. Dit was op die rekord, en dit was 'n oproep wat ons oor die eerste per e-pos. Ek het hom nie deur die verrassing. En ek lees dit terug vir hom voordat ek gepos.

3. Paul Graham sê in plaas daarvan "het die woordvoerder, wat al deur hul prokureurs gesê dat hy nie kon gaan nie in detail oor wat as gevolg van die presedent gesê" Ek kan nie kommentaar lewer op die "So Arrington, in die mode van die tipiese Arrington het gesê: ". Wel, tensy jy vir my sê ek is gaan om te skryf dat jy nie bereid is om iets te doen vir haar "En wat hy gedoen het. Nie regtig af te koel.

Dit is 'n leuen. Wat hy gesê het, is wat ek geskryf het in geen. 2 hierbo, en wat in die oorspronklike pos was.

4. Na aanleiding van die publikasie van daardie pos, Airbnb Brian Chesky het my geroep en ek opgedateer daardie pos met sy kommentaar, met vermelding dat daar 'n paar misverstand was. Ek retweeted dat daar was 'n belangrike update, en' n vet kop aan die bokant van die pos waarin die update bygevoeg .

5. Ek het toe nog 'n update,' n e-pos van Lukezic. En 'n ander update wys na' n gas pos deur Chesky oor die kwessie. Dit is absurd om te dink wat ek gemaak het van die stellings wat Lukezic vir my gemaak het in ons eerste onderhoud het. Dit was nie eens regtig relevant tot die storie.

6. Chesky herhaaldelik bedank my vir die updates per e-pos en op die foon. As Lukezic wil openlik aan te roep vir my 'n leuenaar is, moet hy dit nie direk.

7. Ek het gesien dat hierdie presiese gedrag voor met die Scamville dinge van 'n paar jaar gelede .

Die werklike probleem hier is nie 'n mixup in Gemeen

No comments:

Post a Comment