Saturday, 16 July 2011

Hoe Analytics die vorming van Maatskaplike Speletjies

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:
Data-ontginning en kliënte dop van bekende konsepte uit die aanlyn-advertensies, maar 'n artikel by die Guardian ondersoek hoe die statistieke en analise is besig om' n groot deel van die sosiale speletjies wat mense speel so goed. Die samesmelting van speletjies en advertensies klink net so onsmaaklik as wat jy sou verwag: "Terwyl die tradisionele speletjies is oor die groot makro-omgewings vir die speler eksplorasie skep, freemium is oor die mikro-bestuur van elke stap wat die speler neem teenoor eintlik koop iets" 'n ontwikkelaar. "tregters" wat die speler optrede wat lei tot 'n finansiële omskakeling soos die aankoop van ekstra inhoud of virtuele merchandize uitbeeld te bou, "sê Justin Johnson, tegniese direkteur van Playmetrix,' n ander Britse maatskappy wat spesialiseer in spel analise" Dit is dan af na die ontwikkelaar van hierdie analise gebruik te maak omskakeling te verbeter deur die verwydering van obstruksies en knelpunten wat inherent in die ontwerp kan word. " ... Dit is 'n vreemde besigheid. In die gratis-tot-speel heelal, elke speler aksie is' n potensiële statistiek in 'n inkomste-model in die spel gedrag is' n algoritme wat ontrafel moet word en die gekodeerde. Ontwikkelaars het om te bedryf soos 'n soort van' n geheime polisie-agentskap, effektief afluister spelers - die Playmetrix sagteware kan hulle in te sluit die oproep rug "in hul spel kode wat sneller wanneer die spelers van belang om iets te doen Dit is al gevisualiseer deur middel van grafika en diagramme sodat aktiwiteite word computeranimatie.". "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment