Saturday, 16 July 2011

Applifier Hits 100 miljoen Installeer, bring Sosiale Game Discovery Bar na selfoon

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Applifier , die kruis-promosie-netwerk van sosiale spel uitgewers, het vandag aangekondig dat dit meer as 100 miljoen spel installeer gratis op Facebook gelewer het . In 2010 van stapel gestuur, Applifier uiteengesit op 'n sending om te help spel publishers nuwe gebruikers en kry hul speletjies op die sosiale netwerk ontdek, en het sedertdien gegroei soos' n onkruid. Nou meer as 800 wedstryde verbind, gee Applifier uitgewers die gereedskap wat hulle gespeel oor hul netwerk van meer as 150 miljoen maandelikse aktiewe gebruikers te bevorder, deur middel van boekmerke en beter oordeel, en "featured kolle".

Natuurlik is die beste deel oor Applifier is dat ontwikkelaars nie betaal nie die diens gebruik te maak, kan hulle neem voordeel van die startup betaal gebruiker verkryging veldtogte net deur die byvoeging van 5 lyne van HTML na hul Facebook bladsye of deurblaaierspel.

Net soos dit op die web, die selfoon spel ruimte is steeds vol met speletjies, en gamers is altyd op soek na nuwe speletjies om hul eetlus aan te wakker, so vandag Applifier begin met 'n kruis-bevordering oplossing vir IOS. Android is daling later hierdie somer. Soos die web-weergawe, Applifier Mobile is gratis. Die mobiele weergawe sal vertoon aanbeveel gespeel op sy bar, waar gebruikers kan kliek om meer inligting oor die spel te kry of rol ander speletjies te besigtig.

Dit is 'n goeie manier vir gamers nuwe speletjies te vind en vir die uitgewers om' n manier vir hulle speletjies om ontdek te word in die stampvol see van sosiale speletjies. Dit is 'n soortgelyke model aan die App Store se "Featured Apps", wat eintlik een van die min opsies app ontwikkelaars het in die poging om hul apps ontdek op IOS, afgesien van die besteding van ton van kontant op bemarking en publisiteit. Kleiner spel makers het nie toegang tot daardie soort fondse nie, en so Applifier is gratis om te gebruik platform bied 'n uitstekende alternatief.

As Apple het onlangs die betaal-per-installeer incentivized apps verban uit die App Store, die feit dat Applifier nie sy gebruikers betaal om te probeer om 'n nuwe spel is' n ander been. Hoewel dit teleurstellend wees vir 'n paar gamers, dit hou dinge eerlik. Na alles, die maatskappy wil net gamers 'n ander manier om nuwe speletjies te vind wat hulle sal geniet speel het. En die mense wat die wedstryde vind dit help. "Ons waarde proposisie vir die spelers is eenvoudig: Hey, jy hou van games. Hoe oor 'n paar meer, "sê Applifier, uitvoerende hoof van Jussi Laakkonen.

Terug in Januarie, Applifier opgewek $ 2 miljoen vir sy kruis-promosie-platform, wat dit gebruik het om te help om sy nuwe mobiele uitrusting te begin en te help om onafhanklike spel makers meeding teen Zynga en sy kruis-bevordering tools. Dit was 'n opdraande stryd, maar met meer as 150 maandelikse aktiewe gebruikers, 100 miljoen installeer, en 800 gespeel, dit lyk om saam te werk.

Vir meer, gaan jy na Dean Takahashi se vroeë hersiening van die diens .


No comments:

Post a Comment