Tuesday, 14 June 2011

Vra Slashdot: Web Site redigering sagteware vir die langtermyn?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
MouseR skryf "Dit lyk asof ons nie kan staatmaak op sagteware, in die besonder Web site redigering sagteware, om te bestaan ​​vir die langtermyn Elke keer as ek staatmaak op iets, dit neem slegs 'n paar jaar voor dit kry asblik.. Ek het gebruik GoLive se CyberStudio voordat dit gekry teister as GoLive van Adobe Beide het asblik.. Ek het uiteindelik gebruik Apple se Mac HomePage. Dit het. asblik en vervang met iWeb ek dan. gebruik iWeb, bedryf op MobileMe, en Apple net vermoor dit weer, saam met die hosting So,. as ek berei my goed om te beweeg op verskeie web sites, op my eie hosting bediener (uitgekontrakteer word), ek wonder watter soort visuele web site editor (s) wat ek kon gebruik, vir die langtermyn. Ek 'm eerder siek van die verandering van gereedskap elke ander jaar, en as' n sagteware ontwikkelaar, sal eerder my tyd spandeer redigering my webwerf eerder as code dit. Enige voorstelle? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment