Saturday, 04 June 2011

Vra Slashdot: Gebruike vir 'n klein kantoor Server?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/iFi4vVJpkZU/Ask-Slashdot-Uses-For-a-Small-Office-Server:
ragnvaldr skryf "Ek is die 'IT man" vir' n kantoor van omtrent 'n dosyn mense En as ek sĂȘ dit man., ek bedoel ek is die enigste een hier wat kan gebruik google goed genoeg om uit te vind hoe om dinge te laat werk ons het. 'n 500GB Mac bediener met' n Drobo met 6TB van die stoor aangeheg. So ver al hierdie bediener is back-up data, en ek wil maak dit 'n bietjie meer nuttig. Ons het ook' n Drink bediener op dit wat ek Nog om te leer hoe om op alle gebruik, laat staan ​​doeltreffend Enige voorstelle te maak hierdie masjien 'n bietjie meer nuttig.? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment