Monday, 13 June 2011

Fakkel 2: LAN speel bevestig, nuwe klas aangekondig word, mods inkomende

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/3mUMkrFtaOM/torchlight-2-lan-play-confirmed-new-class-announced-mods-incoming.ars:

Dit is wat Max Schaefer, die hoof uitvoerende beampte van Runiese Spele, vertel my oor en oor in my voorbeeld van fakkels 2: "is 'n klein span, ons kan dit net een ding op' n tyd. Ons" Dit is die antwoord toe ek vra oor 'n Xbox 360-weergawe van die opkomende wedstryd of' n moontlike iPad weergawe van die spel-'n vooruitsig hulle is geïnteresseerd in Ek het' n kans om te probeer om uit baie van die opgraderings en nuwe stukke van inhoud vir die spel, en ek is reeds in die liefde.

Nieteenstaande, is hulle nie verlaat geld op die tafel? Hoekom nie die uitbreiding van die grootte van die maatskappy? "Ons het van groot maatskappye," Schaefer het my vertel, die beskrywing van die span wat is die skep van fakkels 2. Waarom verlaat iets groot maak iets aan julle is passievol oor nie, net dat tang te maak? Schaefar was meer as gemaklik bly klein, die skep van een ding op 'n tyd. Hier is wat is nuut in die spel, en hoekom jy moet opgewonde wees.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment