Monday, 13 June 2011

Book Review: Die Skoon Coder

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LDYEf2bUuMk/Book-Review-The-Clean-Coder:
CoryFoy skryf "As iemand wat nou in beide die 'agile sagteware-beweging, sowel as die' Software Eliterna beweging betrokke was, ek het na aanleiding van die werk van Robert Martin vir 'n tyd So ek was baie geïnteresseerd toe ek gekry het. My kopie van sy nuutste boek Skoon Coder waar hy stel die dissiplines, tegnieke, gereedskap en praktyke van die ware sagteware vakmanskap. " Sou sy boek lewe tot 'n gids vir die volgende generasie van die ontwikkelaars, of sou dit gaan op my rak as' n ander interessante boek wat ek gelees het, keer? " Lees hieronder vir die res van Cory se resensie.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment