Wednesday, 29 June 2011

Die Lego Barad-dur: 50.000 stukke, 2 maande op te bou, suiwer ontsagwekkende

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hC-BDSqVCLM/the-lego-barad-dur-50000-pieces-two-months-of-construction-pure-awesomethe-lego-barad-dur-50000-pieces-2-months-to-build-pure-awesome.ars:

"Ek kan nie sê presies hoeveel dele is in die model, maar ek beveel ongeveer 25.000, en dieselfde hoeveelheid dele kom uit my eie voorraad," vertel Kevin Walter Ars. "My finale skat is meer as 50,000." Ek sien eers die beelde van sy Lego model van Barad-dur toe 'n ander lid van die personeel gepos beelde, terwyl ons praat oor stories wat ons aan die werk was. Dit is 'n reuse-konstruksie, en sonder verdere bron materiaal te bou van die skepper het om te gaan met die oog sowel as trial en error.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment