Monday, 02 May 2011

Vra Slashdot: hoe om jou eie bandwydte gebruik te monitor?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/L97AjpZk1Pk/Ask-Slashdot-How-To-Monitor-Your-Own-Bandwidth-Usage:
Vrtigo1 skryf "Met baie ISPs óf reeds gebruik bandwydte caps of praat oor hulle, Ek het gewonder hoe ander Slashdot lesers tabs hou oor hoeveel data is wat oorgedra word deur middel van hul huis Internet verbindings Nie een van die verbruiker routers wat ek gebruik lyk. Te maak hierdie inligting maklik toeganklik is. Ek wil graag een of ander manier te sien presies hoeveel data is gestuur en ontvang word deur die WAN-poort uitgedaag my ISP se modem sodat ek dit kan vergelyk met die syfers met die nommers wat hulle gee my. ek nie wil betaal vir hul modem firmware updates en ander netwerk bestuur verkeer, so ek wil graag om te sien hoe die twee getalle line-up. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment