Monday, 02 May 2011

Funksie: Ars n oorsig van die Quadro 4000 Mac Edition: NVIDIA se enigste Mac bied 'n belowende begin

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ws_CaYcDMmc/ars-reviews-the-quadro-4000-mac-edition-nvidias-sole-mac-offering-a-promising-start.ars:

Almal ken die ou Einstein aanhaling oor die definisie van waansin-dit doen dieselfde ding oor en oor weer en verwag dat verskillende resultate. Na 'n redelik harde hersiening van die Quadro FX 4800 , ek was regtig hoop nie het 'n slegte bestuurders te slam' n ander potensieel 'n groot kaart gekortwiek deur. As 'n 3D professioneel, het ek geweet NVIDIA se bestuurders aan hul swakste punt wees en het uit die oog verloor van hoeveel keer dat ek Radeon kaarte het aanbeveel oor NVIDIA vir Maya en Mudbox (ek gereeld gevra om video-kaarte aan te beveel). Dit blyk dat NVIDIA was net bel dit in en bid dat CUDA se verskansing in professionele nie-lineêre video redigering, bekend te wees swaar Mac-gebaseerde, genoeg sou wees om dit te verkoop aan Mac-gebruikers. So wanneer NVIDIA was vol vertroue genoeg in hul nuwe Quadro 4000 Mac Edition te gee vir my 'n kaart vir hersiening, ek weet dat hulle óf wil vaste dit of mal geword.

Wel, ek is bly om te sê dat die mense by NVIDIA nie is gek. Maar dit gesê, is dit geen perfekte telling nie.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment