Tuesday, 31 May 2011

Vra Slashdot: Beste Certificaties te kry?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:
Hardhead_7 skryf "Ons onlangse gesprek oor hoeveel jou graad is die moeite werd het my denke Ek het gewerk in die IT veld vir 'n paar jaar nou. Maar ek het niks op my naam anders as' n A + sertifikaat en die verkoper spesifieke opleiding (bv., Dell gesertifiseerde). Nou het ek is op soek na bo te beweeg in die IT veld, en ek wil 'n paar dinge op my CV te demonstreer om toekomstige werkgewers dat ek weet wat ek doen, genoeg dat ek dit kan kry in die deur vir 'n onderhoud Dus my vraag aan Slashdot is dit: Wat certificaties is die mees waardevolle en gesogte Wat sal beïndruk potensiële werkgewers en die meeste sal waarskynlik help om' n ordentlike werk vir iemand wat nie 'n graad het land, maar weet.? hoe om te los en kan 'n bietjie van die ontwikkeling te doen as dit nodig is? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment