Tuesday, 31 May 2011

Senior Burgers Lining Tot Tackle Fukushima

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Qjv5COLsBJ8/Senior-Citizens-Lining-Up-to-Tackle-Fukushima:
Sommige het in vergelyking hulle om kamikazes, maar die meer as 200 bejaardes vrywilligers wat wil skoon maak van die Fukushima kragstasie sê hulle is net prakties. 72-jaar-oue afgetrede ingenieur Yasuteru Yamada sê:.. "Ek is 72 en op die gemiddelde ek waarskynlik daar 13 tot 15 jaar het om te lewe Selfs as ek is blootgestel aan bestraling, kanker kan neem 20 of 30 jaar of langer te ontwikkel Daarom ons ouer het minder kans om kanker te kry. " Tot dusver het die regering is huiwerig is om die vrywilligers in die krag stasie, maar Yamada en die ander te laat is lobby vir die reg om te help met die skoon te maak. Hy sê:.. "Op hierdie oomblik kan ek sê dat ek praat met baie belangrike regering en Tepco mense Maar ek is jammer dat ek nie kan sê nie meer op hierdie oomblik Dit is op die pad, maar dit is 'n baie, baie sensitiewe kwessie polities. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment