Tuesday, 03 May 2011

Speel op die iPad 2 en wat dit beteken vir Apple

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lBnSgxlpICM/Gaming-On-the-iPad-2-and-What-It-Means-For-Apple:
Die Digitale Foundry blog het 'n gedetailleerde kyk na die spel op Apple se onlangs vrygestel iPad 2. Terwyl die meeste resensies van die toestel fokus op die tafel se grootte, bykomstighede en sagteware funksies, hierdie een sit die nuwe A5 verwerker deur middel van sy treƫ, die vind van "enigiets van 'n 4x te 7x sprong oor wat gesien is in die oorspronklike weergawe van die tablet." Die skrywers stel voor dat dit mobiele games het 'n hupstoot aan' n punt waar Apple kan voorberei word vir 'n veel groter toegang tot die spel mark. "Of ons is op soek na 'n maatskappy op soek na sy yster greep op die selfoon games mark te konsolideer deur die kombinasie van sy bestaande ongekende ontwikkelaar ondersteun met state-of-the-art technology, of anders iPad 2 verteenwoordig die eerste fase van' n plan IOS uit te brei "bereik van selfone en MP3-spelers deur te tablette en dalk in die nabye toekoms, die huis gespeel consoles ... Tegniese en hardeware uitdagings ten syde stel, daar is geen twyfel dat Apple is uiters goed geplaas sy bereik te brei in die speletjies mark. en die bekendstelling van 'n nuwe, ontwrigtende aanval op die status quo net so effektief soos sy mobiele gebring het Daar is baie eervol pogings om te beweer dat die multi-purpose set-top box mark, maar daar is geen absolute wenner.. Arguably , Apple het die merk teenwoordigheid, die games, en die musiek / video dienste te eintlik maak dit gebeur nie. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment