Friday, 27 May 2011

MS, nie dvrs, is die grootste bedreiging vir die TV-advertensies

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/05/27/smartphones-not-dvrs-are-the-biggest-threat-to-tv-adverts/:
TV-kykers is 'n beroemde wisselvallige klomp, wat geneig is om te ry TV adverteerders gek. Die heersende teorie bly dat draai afgelope advertensies met 'n orige DVR is die grootste vyand van bemarkers, maar nuwe navorsing het weer weerspreek wat hy ontvang wysheid. Die IPG Media Lab in Los Angeles getrek saam 'n verteenwoordigende groep van 48 TV en online video kykers en hulle gevra om op te sit deur' n paar programme terwyl toegerus met die gewone "toestelle of afleiding" wat saam met hul vertoning gewoontes. Sentraal tot die studie was om die meting van die tyd elke persoon spandeer teenoor die skerm en hoe besig hulle is met die inhoud. Die eerste ding wat opgemerk was dat 94 persent van die TV-kykers en 73 persent van die aanlyn video verbruikers gebruik word om sommige ander vorm van media hul visuele vermaak uit te brei. Slimfone was die mees algemene, met 60 persent van toetslinge op te stel hul selfoon terwyl gawking by die TV. Dit is gelei tot 'n middelmatige 52 persent aandag vlak gedurende werklike programme en 37 persent gedurende advertensies. Met ander woorde, twee derdes van die tyd, is commercials geïgnoreer en smart is om mense te help met daardie verfoeilike gedrag. Ironies genoeg, vinnig-ekspedisie advertensies met 'n DVR insamel aandag vlakke wat was 12 persent hoër, hoofsaaklik omdat die mense het probeer om seker te maak hulle het nie te ver vooruit slaan. Damn, hoekom werklikheid moet word om alle komplekse en stuff ?

MS, nie dvrs, is die grootste bedreiging vir die TV-advertensies oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 27 Mei 2011 08:37:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink Tegnies Dirt | bron Ad Age | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment