Friday, 27 May 2011

Funksie: Die dood Maart: Die probleem van die crunch tyd in die spel ontwikkeling

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:

Horror stories is voortdurend gegroei oor die lengtes spel ontwikkelaars soms het om te gaan ten einde 'n spel op die skip oor die tyd. Die ergste betrek tot 85-uur werk weke-12 uur per dag, sewe dae per week-wat meer as dubbel die eeu-oue 40 uur per week standaard. Verlengde periodes van crunch kan tot 'n jaar, met volgehoue ​​60-uur weke. Hierdie praktyk het verdien 'n aansienlik laer onskadelike naam as "crunch tyd." Dit is die naam "die dood optog."

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment