Monday, 09 May 2011

Ja, ek is terug op Twitter. Verslawing is 'n hel van' n ding

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Terug in Augustus verlede jaar, met 'n klein hoeveelheid van die media fanfare, ek hou Twitter en elke ander sosiale netwerk.

Op die oomblik, was ek in die middel van die maak van finale wysigings aan Die opgradering sowel as skriftelik drie kolomme 'n week. Vir iemand wat 'n lewe maak skryf oor homself, ek verduidelik, Twitter is' n groot afleiding van betaalde werk. Dit is ook, soos ek ontdek , terwyl die ondersoek na die boek, dodelik is vir goeie rekordhouding: skep van 'n string van afsluiting, konteks-gratis opgraderings, eerder as die aard van die konsekwente verhaal wat jy kan vind op' n blog.

Aan diegene wat voorgestel dat ek terug eenvoudig sny op my Twitter gebruik, eerder as ophou koue kalkoen, ek verwys na my sukkel met drink. Die effens-patetiese waarheid is, ek is gevloek met 'n verslawende persoonlikheid,' n alles-of-niks-ingesteldheid wat plaasgevind het, te parafraseer Homer Simpson, die oorsaak van en oplossing vir al my probleme.

En so het ek ophou Twitter.

Vinnig vorentoe agt maande, en met my boek gereed vir release ....

(Hoer-plug: die UK / Euro paperback is beskikbaar by Amazon nou , die Euro Kindle uitgawe sal week volg hierdie - US lesers kan gestuur om die paperback met gratis globale hier )

... En 'n maand-lange reis na Las Vegas in die vooruitsig, is ek genooi om 'n skryf daaglikse dagboek vir die Huffington Post. En, soos alle HuffPost skrywers, was ek verwag 'n werkende Twitter rekening, sodat lesers kan stuur vir my hul terugvoer, of misbruik of wat dit is wat HuffPost lesers Twitter te stuur om voorsiening te maak.

Ek het geweet wat sou gebeur natuurlik. Bestel me Twitter te eindig vir 'n maand is soos bestel my terug te gaan na drink vir' n uur. Seker 'n ander,' n maand later, my Vegas reis is verby, maar my Twitter verslawing is terug met 'n wraak: byna 1000 tweets in die afgelope maand.

Soos die geval was in my drink dae, ek omring deur enablers. My uitgewer, Jess, is haan-a-ring oor die bykomende promosie-kanaal my terugkeer na Twitter bied ('n paar goed snel tweets die boek gestuur in die top 50 ry die skryf van boeke op Amazon UK , wat dit ook al beteken). Intussen het my vriende verwelkom my terugkeer na kutwijven oor treine , Criss Angel en alles anders wat half-gevorm het gedink flits deur my brein, en ek is seker dat selfs my vyande is aangehelp deur die bykomende paar dosyn dinge wat 'n dag om te haat oor my.

Die spoed waarmee my Twitter verslawing teruggekeer het is gemaak meer merkwaardig deur die feit dat - soos ek geskryf het voor - ek het nie regtig mis nie. Weer, daar is ooreenkomste met my ander groot verslawing: mense dikwels vir my vra of ek nog steeds koester alkohol, maar die waarheid is dat die meeste van die tyd wat ek nie doen nie. Wanneer ek was om te drink, kon ek nie kry deur 'n stresvolle verbeel dag - of' n stres-vrye dag, of enige ander soort van die dag - sonder die keuse van 'n bier. Binne 'n week of twee van ophou, al is, kon ek nie verstaan ​​wat al die bohaai was oor. Ek wa

No comments:

Post a Comment