Saturday, 02 April 2011

Vra Slashdot: raad oor 'n DIY Neutron Breedte?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:
Max Littlemore skryf "Ek is fokken thorium vee kinders Gremlins by die huis met baie van die ou rookverklikkers met die oog op my eie elektrisiteit opwek straling plutonium wormgat en kry uit die grid Die enigste ding stop my is 'n betroubare neutron balk.. Gegewe dat al die toerusting wat ek gebruik is weer voorgeneem kombuistoerusting, kommer oor die veiligheid bedoel ek is huiwerig om huiwerig uitbundige uitdagend 'n uraan reactor neutrone te voorsien aan die thorium een ​​te bou Ek is dus om die vraag daar buite:. nie enige Slashdotters weet van 'n gevaarlike goeie veilige wetlike manier om' n kragtige neutron balk uit om dinge te maak ek kon vind rondom die huis? " Dit sou nuttig wees beelde en diagramme van jou eie persoonlike neutron bundel kragopwekkers gewere rys bier in te sluit.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment