Saturday, 02 April 2011

Caption Wedstryd: Russiese Prez is beïndruk deur iPad 2

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/04/01/caption-contest-russian-prez-is-impressed-by-ipad-2/:
In nie-Sowjet-Rusland ... presidente geneig om mooi elegante te ontvang sommige hoë-tegnologie geskenke . Dmitri Medwedef, leier van die goeie mense van Rusland en een van die min mense suksesvol te rock denims met 'n pak baadjie, te beurt geval het met' n vars nuwe iPad 2 en sy gesig uitdrukking blyk voor te stel was hy onmiddellik bestraal met storms van die magie, fairy stof, en die glimlagte van onskuldige kinders van regoor die wêreld. Ons hoop net dat hy nie gesien het die mollig kamera nie, hy is iets van 'n tablet fotografie kenner .

Darren: ", lookie daar! Waarom ek kan sien Alaska uit my iPad 2!"
Joe: "Ek kan nie glo ek speel skaak is met Gary Kasparov!"
Jose: "wonder of Barack ook daarvan hou om te Risiko op speel om sy iPad. Ek"
Josh F.: "Kyk van? Die kat is 'n gesprek, maar hy sê" het "in plaas' het!"
Don: "Kickin 'in die voorste sitplek, Sittin' in die agterste sitplek, gotta maak my gedagtes aan, wat setel kan ek doen?"
Tim: ", dit reeds met die Comrades Woorde geïnstalleer! Look"
Vlad: "En dit het druk kennisgewings vir toe mnr Poetin het die instruksies vir my, ja?"
Richard Lawler: "10.000 apps en dit is nog steeds goedkoper as die aankoop van die New Jersey nette."
Myriam: "En so as ek hier tap, dit maak die deur na die haai tenk ... en hier is die laser kontrole eh. Cool,?"

Caption Wedstryd: Russiese Prez is beïndruk deur iPad 2 oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 1 April 2011 17:15:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink @ Dryab (Twitpic) | bron newsru | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment