Friday, 08 April 2011

Vra Engadget: beste wireless keyboard met ingeboude trackpad?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is kom om ons uit Calvyn, wie se vermoedelik op soek na die uiteindelike HTPC sleutelbord vir gebruik in sy toenemend geure lewende Roon. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
Ek is 'n ontleder en' n baie wat ek doen om my te vinnig vereis weer skakel terug en tussen die gebruik van my sleutelbord en muis. Ek het baie geleer van die sleutelbord kortpaaie en het selfs gebou macros veel oor te skakel na verlig die behoefte aan so, maar helaas, dit is nie genoeg nie. Ek het begin soek na 'n wireless keyboard wat' n ingeboude touchpad - dat die manier, my vingers is net 'n paar duim weg in staat is om die skerm wyser te manipuleer die on-op enige gegewe oomblik. Ek moet die een wat 'n tien-sleutel pad en en toegewyde F-sleutels. Is daar iemand daar buite wat 'n ervaring met iets soos hierdie en dit het gevind een wat regtig werk goed? Please help!
Twee in een. Ons kry dit. As jy nie so goed, drop jou voorstel (s) in kommentaar hieronder.

Vra Engadget: beste wireless keyboard met ingeboude trackpad? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 7 April 2011 22:33:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment