Friday, 01 April 2011

Vra Engadget: beste USB headset vir Skype oproepe en op-die-go podcasting?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is kom om ons uit uwe, wat daarin geslaag Free Talk Everyman te vernietig sy gedurende 'n rowwe stryd binne' n stukkie van dra-op bagasie. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
"Ek het voorheen besit van 'n Free Talk Everyman, ook bekend as' n lae-end, $ 30 USB headset wat ultra handig vir die maak van Skype oproepe en selfs podcasting in 'n rustige kamer gereis het. Dit goed, maar nie goed genoeg nie. Onlangs het een van die oor koppies gesloop tydens 'n onstuimige vlug terug uit NYC, en nou is ek' n vervanging. ek is te grof oor hierdie dinge $ 50 tot meer as $ 40 of, so buite dit te vervang in natura, wat is my opsies vir 'n USB headset wat reis maklik,? Jy word sal aanhoor van 'n baie van my in die maande wat kom, nie so lei my lewe mislei. My, as dit was is in jou ewig-so-goeie hande is. "
Is nie veel meer om te sê wanneer die vraag is nie afkomstig van 'n derde party, so ... om pret te hê in die kommentaar!

Vra Engadget: beste USB headset vir Skype oproepe en op-die-go podcasting? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 31 Maart 2011 22:39:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment