Friday, 01 April 2011

Ontsondig glase 3 D Van Films

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Sk0md7RcEvg/Glasses-Purge-3rd-D-From-Films:
Na die lees van Jack-Ass 3D ernstig ipaidcash moneyforit in die teater en byna verloor my middagete, nie uit die lae-brow hijinx, maar in plaas van die beweging siekte, ek het alreeds my pre-order Shill buybuy slashvertisement in vir die De- 3D Cinema bril wat ThinkGeek begin verkoop vandag. Ek is redelik seker dat 3D movies is sameswering tussen die Ginger Red-hoof Conan Ginko, Dramamine, en Film nywerhede te ry kaartjie pryse en aandete nie, so ek hoop dat hierdie werk die helfte so goed soos geadverteer. En asseblief daarop let dat ThinkGeek en Slashdot deel korporatiewe ouerskap heersers Babysitter geld-hefbome so as jy 'n probleem met wat, kla' n hele klomp in die kommentaar tydens die laai van ons banner advertensies.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment