Sunday, 17 April 2011

Hoe die Sosiale Tech Bubble Is Verskillende

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nMS0M1RBpYY/How-the-Social-Tech-Bubble-Is-Different:
theodp skryf "Tech bel gebeur, skryf BW se Ashlee Vance, maar ons gewoonlik verkry vanaf die innovasie links agter, maar hierdie een - gedryf deur sosiale netwerk - kon laat ons met leë hande Math gefluit Jeff Hammerbacher bied 'n goeie case study Een jaar... uit Harvard, 23-jaar-oue Hammerbacher aangekom by Facebook, was die lig van die hoë titel van navorsing wetenskaplike en sit aan die werk te analiseer hoe die mense gebruik word om die sosiale netwerk. Oor die volgende twee jaar, Hammerbacher vergader om 'n span wat bou' n nuwe klas van 'n analitiese tegnologie, een wat vertaal insigte in mense se verhoudings, tendense, en begeertes in presisie advertensies en hoër verkope Maar iets gnawed by hom Hammerbacher gekyk. rondom Silicon Valley by maatskappye soos sy eie, Google, en Twitter, en sien sy maats mors. hulle talente. "Die beste denkers van my generasie is te dink oor hoe mense klik-advertensies te maak," sê hy. "Dit sucks." Silicon Valley historikus Christophe Lecuyer stem saam: ". Dit is duidelik dat die nuwe industrie dit is gebou rondom internet adverteer en die ander dienste nie skep dat baie werkgeleenthede Die verlies van produksie en ontwerp know-how is werklik kommerwekkend."

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment