Tuesday, 26 April 2011

Caption wedstryd: Spike Lee vra Obama om te glimlag vir die kamera

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Net omdat dit kan beteken nie dat jy moet ...

Joe Flatley: "Net 'n minuut, Girl 6 is streaming op Netflix."
Richard Lawler: "Gee my 20 D Energizers."
Terrence: "Die enigste vraag is: kaleidescope of rond draai?"
Brian: "Ek is nie om enige bars reg. Am Ek hou van hierdie?"
Zach Honig: "Hey Richard Branson, ek het jou Doppelganger!"
Michael Gorman: "Ek is nie seker wat meer ongemaklike - fotografie met 'n tablet of die baret / coltrui mode-combo"
Chris Trout: "Ek het gehoop Rosie Perez te kry, maar ek dink jy sal doen nie."
Don: "Dit is nog steeds jou beweeg in woorde met vriende, mnr die Voorsitter."
Tim: "Goed Barack, jy lei hom terwyl ek sluip en ..."

Caption wedstryd: Spike Lee vra Obama om te glimlag vir die kamera oorspronklik verskyn op Engadget op Ma, 25 April 2011 16:51:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron ABC World News | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment