Monday, 04 April 2011

Apple's Secret Weapon die Tablet Wars To Win

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wLxgtFn6go0/Apples-Secret-Weapon-To-Win-the-Tablet-Wars:
Hugh Pickens skryf "International Business Times berig dat wanneer vervaardigers hameren hul Android tablet prototipes tydens die CES show twee maande gelede, pundits is bly om te tol die doodsklok vir die Apple se iPad, maar nou vervaardigers is ontdek dat net om 'n goeie tablet nie nie waarborg dat dit sal verkoop -. veel aan die hartseer van Motorola en sy Xoom produk Nou is dit plain vir almal om te sien dat Apple se geheime wapen is die netwerk van toegewyde Apple winkels wêreldwyd waar toegewyde verkope mense is nie net in staat om beter te verduidelik die tablet vir verbruikers, maar ook vang Apple meer marge as deelnemers wat marge te deel met kleinhandel-vennote Blykbaar. Ons is nie van plan om 'n herhaling van die Android hinderlaag van die smartphone mark om te sien waar die gekombineerde, prys, vaardig bemarking, en gemoduleerde toevoer weergawes van die iPhone geskep so baie aspirerende vraag in die mark dat kopers net gestyg vir die kans om te koop wat beskou was as 'n gelykwaardige produk teen laer pryse. "Motorola se Xoom is slegs die eerste om hierdie probleme die hoof te bied," skryf AA Defensor. "Kort RIM se playbook, en HP se TouchPad die rakke sal tref, en tensy hulle kan iets drasties oor die kort termyn te doen, kan dit bly 'n iPad mark. Maar dit is nie omdat hulle nie bou van 'n goeie produk. ""

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment