Sunday, 27 March 2011

Weird Science trek 'n all-nighter te bestudeer, eindig Dumber

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/tqp-ROS7vPU/weird-science-pulls-an-all-nighter-to-study-ends-up-dumber.ars:

Wanneer jy laag op die slaap, dit lyk alles goed: Ek kry 'n bietjie cranky wanneer ek dit nie om' n voldoende hoeveelheid van die slaap, maar ek het gesien hoe mense wat 'n bietjie draaierig plaas. Hierdie laaste reaksie is blykbaar die norm . Na 'n bout van slaapstoornissen,' n reis na die MRI wys dat vakke is geneig om 'n ooraktiewe loon stelsel te hê, maak hulle meer geneig emosionele stimuli so lekker in vergelyking vakke te beheer om te oordeel. Die risiko is hier dat iemand probeer om 'n besluit te neem na die trek' n all-nighter sal word wat geneig is tot die aanvaarding van alles goed sal werk goed uit.

"Op grond van hierdie getuienis, wil ek bekommerd te wees deur 'n nood kamer dokter wat al aan vir 20 uur reguit maak rasionele besluite oor my gesondheid," sê die koerant se outeur. Ek sou ook nie noodwendig vertrou die slaap-beroof 'n belangrike eksamen te neem.

NFL updates is geweld ontstellend: Hierdie is 'n mooi weird studie : versamel al die verslae van huishoudelike geweld rondom die tyd van 'n sokker wedstryd en korreleer dit nie net met die finale uitslag, maar met die Vegas kans op die spel. Die doel was om te sien of onverwagte verliese-verliese waar die oddsmakers verwag om 'n wen-was meer geneig om geassosieer te wees met' n post-wedstryd geweld. Vergeleke met 'n wen of' n verwagte verlies, hulle was. Volgens die skrywers, was dinge nog erger as die tuisspan nog in playoff twis of was speel een van sy tradisionele mededingers.

Sommige van hierdie gevolge was redelik subtiele, en sommige van die vergelykings is gedoen teen dae sonder speel, so ek sou nie noodwendig verwag om hulle te hou wat in groter studies. Nog steeds, die ontsteld teen verwagte verlies vergelyking lyk redelik solid.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment