Friday, 11 March 2011

Wat Data Mining Firmas Know About You

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:
storagedude skryf "Tyd skrywer Joel Stein het drie maande om te leer wat data-ontginning maatskappye weet omtrent hom Nadat die leer alles wat die maatskappye het profiel omtrent hom (sommige van dit verkeerd is) -. sosiale sekerheid nommer, ouderdom, huwelikstatus, godsdiens, inkomste, skuld, belange, op en spandeer gewoontes - hy het 'n verrassende reaksie:. selfvoldaanheid' ... vreemd, hoe meer ek geleer het oor data-ontginning, hoe minder bekommerd ek is seker, ek was verbaas dat al hierdie maatskappye eintlik hou permanente lêers op. my, maar ek. dink nie hulle iets gaan doen met hulle wat nie vir my enige skade. Daar moet beskerming vir kwesbare groepe, en 'n regering-afgedwing opt-out meganisme sou groot wees vir verantwoordelikheid. Maar ek is redelik seker dat , soos ek, sal die meeste mense nie die gebruik dat die keuse van die mense wat eintlik die Advertensies Voorkeure bladsy vind -. en dit moet mense wees mooi in privaatheid -. slegs 1 in 8 vra om te kies uit synde nagespoor Die res, blykbaar, net soos privaatheid reëls te lees. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment