Friday, 11 March 2011

Vra Slashdot: Data-Net Telefoon, Voice Over WiFi?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
enFi skryf: "Ek wil 'n ISP (only!) te betaal vir die inligting, (only!) en gebruik dit vir my smartphone en my rekenaar, en totdat hulle haal, ek wil nie te ongerief die res van die wêreld - steeds laat hulle roep 'n telefoonnommer (Ons het almal wil dit, reg?) Ek is die meeste van die manier waarop daar. my plan is' n duidelike plek te kry (hulle 4G WiMAX dekking is goed vir my) te gebruik om met my oopgesluit Nexus S (wat sal slegs ooit gebruik WiFi). Ek kon net gebruik Skype en 'n Online nommer nie, maar praat van Sipdroid + pbxes.org + GV en die onlangse Google Voice / SIP artikel laat my baie dink ek net is die begin van die gemors van dienste te ontwarren en opsies. Is daar 'n goeie (nie om die beste noem) manier om dit te doen? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment