Friday, 25 March 2011

Vra Slashdot: Hoe / waar om te begin kyk Dr Wie?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish skryf "Ek is 'n groot fan van die wetenskap fiksie, veral goeie TV wetenskap fiksie Vir een of ander rede Dr Wie is' n show ek het gesien baie min van My vraag aan Slashdot is.., whats die beste strategie om te geniet hierdie klassieke wys? op soek na die wikipedia bladsy op Dr wat, ek sien daar is 11 dokters, is so moeilik om 'n goeie beginpunt om te kies. As dit was net tot by my, ek sou begin kyk van die begin af Maar ek weet. my vrou sou nie wakker word nie 'n bewys dat gedateer, maar sy is' n wetenskap fiksie fan haarself en het 'n paar seisoene van Torch Dus, waar begin ek doen Hier is' n artikel oor hierdie onderwerp;.? is daar meer te sê? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment