Friday, 25 March 2011

Vra Engadget: beste ergonomiese sleutelbord vir 'n Mac?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is by ons kom van Andrew, wat nie belangstel in 'n steeds kry CTS. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
"Ek het my eerste rekenaar van Apple 'n paar maande gelede (15-inch MacBook Pro) en ek het dit gebruik om die kampus omvattend het. Ek gee dit nie te veel kennisgewing by die eerste, maar die sleutelbord is maak my ontwikkel pols probleme (moontlik vrugblaar tonnel?). My pols is reeds baie seer so dat ek nie kon slaap nie, omdat my pols sou hou jagen gekoop het. Ek het 'n Logitech Wave Pro, wat gehelp het om my pols probleem' n lot. Probleem is, Logitech gedaal OS X steun vir die Logitech Wave byna twee jaar gelede, en baie van my knoppies is verkeerd gekarteer.

Watter ergonomiese sleutelbord sou jy aanbeveel? Ek is oop vir enigiets. Bluetooth is 'n bonus, sodat ek nie hoef te bekommer oor' n ontvanger, maar as dit afbreek van die prestasie / spoed van die sleutelbord dan wil ek weet dit nie. Dankie! "
Ons weet Andrew nie alleen hier. Daar is eenvoudig nie genoeg wettige ergonomiese sleutelbord opsies wat werk perfect met OS X, maar hopelik is daar een of twee wat het regtig gemaak jy mense gelukkig. Laat ons weet in kommentaar hieronder, koel?

Vra Engadget: beste ergonomiese sleutelbord vir 'n Mac? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 24 Maart 2011 22:24:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment