Saturday, 12 March 2011

Vra Slashdot: Die ergste Computer Scene In TV of Movies?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2EoRPd4-gsM/Ask-Slashdot-Worst-Computer-Scene-In-TV-or-Movies:
Kubaanse Devil skryf "Gister het ek gehuur 'n afskrif van die sosiale netwerk Ek sal nie kommentaar lewer oor die storie, maar die Zuckerberg karakter se vertel prestasie oor die inbraak Harvard bedieners laat dit my wonder:.? Wat is die ergste rekenaar-verwante waarnemende prestasie ooit het ek hier laat my stem: Independence Day, toe ek om te sien Mr Goldblum 'n virus te laai, met' n Mac, wanneer dit nie het nie eens maak 'n Ethernet netwerk, boet die hele uitheemse vloot Watter ander belangrike tegnologiese gaffes het jy gesien? ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment