Saturday, 12 March 2011

Ondersoek na die prestasie van Firefox 4 en IE9

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dvUggNJFEqQ/Investigating-the-Performance-of-Firefox-4-and-IE9:
theweatherelectric skryf "Mozilla se Robert O'Callahan die prestasie verskille tussen Firefox 4 en IE9 het ondersoek ingestel Hy skryf." Soos ek verduidelik in my vorige pos, Microsoft se PR oor "volle hardeware versnelling" is 'n mite Maar dit is waar. dat sommige grafiese maatstawwe konsekwent verslag beter tellings vir IE9 as vir Firefox, so oor die laaste paar dae wat ek is op soek na daardie Hier sal ek verduidelik die besonderhede [van] wat oor die verskillende algemeen aangehaal maatstawwe het ek gevind., maar die opsomming is dat die prestasie verskille word verduidelik deur relatief klein foute in Firefox, foute in IE9, en foute in die benchmarks, nie as gevolg van enige groot argitektoniese kwessies in Firefox (soos Microsoft wil hĂȘ dat julle glo). "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment