Tuesday, 15 March 2011

Jeff & Rob Besoek Luca Film

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Laaste val Hemos begin werk vir Perforce: een van hul kliënte is Luca Film. Een ding het gelei na 'n ander, en die laaste week het ek het hulle Presidio fasiliteit in San Francisco te besoek. Hul sekuriteit beleid verhoed my uit om iets te sê oor die super soet dinge het ek gesien in die gebou, maar ek kan hierdie foto van ons langs die Yoda standbeeld buite die voordeur post. Dankie aan Matt Janulewicz vir die kry ons in die voordeur en wys ons rond, Daryll Jacobson vir die opening van 'n koel deur en Tina Mills vir die druk klik. Ek kan nou sê dat ek het al fisies nader aan Starwars.com as wat ek het om te Slashdot.org sedert die 1998 toe dit geleef het onder my lessenaar. Ten slotte het die uitdaging gegooi is: as jy werk iewers cool (Pixar Apple NASA Die Wit Huis Come Rica Park??) Drop my 'n e-pos! Ek is nie bo die gebruik van T-Shirts as omkopery cool plekke te sien!

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment