Friday, 18 March 2011

Die "Adventure" In Self-Publishing 'n IT-Boek

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T39l4_NP0L0/The-Adventure-In-Self-Publishing-an-IT-Book:
'N anonieme leser skryf: "Skrywer Keir Thomas het geblogd oor sy ervarings self-publikasie van' n rekenaar boek Uiterste:." Ek het geweet dat publiseer die boek moeilik sou wees sodat ek hit op 'n idee: Hoekom nie die boek weg te gee (PDF) weergawe? Ek kon Amazon S3 vir die aanbieding van die lêer te gebruik, sodat dit sou kos my net 'n paar dollars per maand Seker genoeg,. gee die boek weg gegenereer' n baie publisiteit. ... Sedert gaan koop wees by die begin van 2009, die boek het my $ 9.000 ... Ek het erger salarisse in my lewe, en ek is baie dankbaar, maar ek weet totale tantieme sou waarskynlik hoër gewees het ek het gegaan deur die tradisionele roete van werk met 'n hoofstroom-uitgewer.. ek skat ek het om weg te gee 446 eksemplare van die boek vir elke verkope van die gedrukte uitgawe. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment