Friday, 18 March 2011

Android Game Devs gemak oor Worry van kopiëring

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
Die Guardian berig oor die probleme waarmee die spel makers op Android mark. Sommige onafhanklike ontwikkelaars is die bevinding dat hulle gespeel word te maklik gekopieer en verkoop deur mededingers, en hulle sê Google is nie vinnig genoeg reageer op berigte van oortreding. Vermelding:. "Een van my kliënte per e-pos my drie weke gelede, en het my meegedeel dat 'n ander maatskappy' n weergawe van my jeug was verkoop - roof en opgelaai soos hul eie Natuurlik het ek dadelik gekontak Google Dit het Google twee dae te neem om die. app af. Hierdie uitgewer ook die verkoop van ander weergawes van roof games wat ek gekontak word. die oorspronklike ontwikkelaars van die speletjies, maar hulle was nog steeds 'n week later verkoop U wil. dink [Google] kan' n hotline het vir dinge soos dit! Ek wil ook daarop dat die uitgewer die verkoop van die roof gespeel is nog steeds handel oor die Android Market Hulle het. nie eens hul rekening opgeskort ... Waarom is hierdie rekeninge nog steeds toegelaat word om handel? Dit is nalatige so ver as Ek is bekommerd.. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment