Saturday, 22 January 2011

Studie Sez Txt ber Maak Kidz Gr8 Spellrz

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6I8-X0Ybkw0/Study-Sez-Txt-Msgs-Make-Kidz-Gr8-Spellrz:
Picknz skryf "Die Telegraph verslae dat navorsers het gevind SMS kan geletterdheid verbeter onder leerlinge deur hulle ekstra blootstelling te woord samestelling buite die skooldag Volgens die verslag,. Die assosiasie tussen spelling en teks messaging kan verduidelik word deur die 'hoogs fonetiese aard "van die afkortings wat gebruik word deur kinders en die alfabetiese bewustheid nodig is vir suksesvolle dekodering van die woorde." Dit is ook moontlik dat textism gebruik voeg waarde as gevolg van die indirekte wyse waarop selfoon gebruik kan verhoog word om kinders se blootstelling aan druk buite die skool, " sê die verslag. "Ons is nou begin consistent bewyse om te sien dat kinders se gebruik van SMS-boodskap afkortings het 'n positiewe impak op hul spelling vaardighede," voeg Professor Claire Wood "Daar. is geen bewyse dat kinders se taal te speel wanneer die gebruik van selfone is beskadig geletterdheids-ontwikkeling. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment