Tuesday, 04 January 2011

Shocker! Media verslaafdes onttrekkingsimptome ly, net soos ware verslaafdes

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/01/04/shocker-media-addicts-suffer-withdrawal-symptoms-just-like-rea/:
... En ons is al die media verslaafdes, het ons nie? In 'n onlangse studie wat deur die Internasionale Sentrum vir Media en die Publiek Agenda (ICMPA) blyk beslis aan te dui dat dit inderdaad die geval is. Die uitgangspunt was 'n bietjie eenvoudig: studente op twaalf universiteite dwarsoor die wêreld is opdrag gegee om te onthou van die gebruik van alle media vir vier en twintig uur. Die uitslae was ietwat voorspelbaar: oor die raad, gaan sonder TV was 'n bietjie maklik om te doen, terwyl onthou van SMS-en kitsboodskap ingestel op onttrekking simptome: "Toe ek het nie die twee luukshede," skryf een student, "Ek het gevoel baie alleen en afgesonderde uit my lewe Alhoewel ek gaan na 'n skool met duisende studente, die feit dat ek nie in staat was om te kommunikeer met iemand via tegnologie is byna ondraaglik.. " Volgens dr Romeinse Gerodimos van die Universiteit van Portsmouth sowel sielkundige en fisiese simptome is aangemeld deur die jong techno-junkies.

Shocker! Media verslaafdes onttrekkingsimptome ly, net soos ware verslaafdes oorspronklik verskyn op Engadget op Dinsdag, 4 Januarie 2011 02:41:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink TG Daily | bron Salzburg Academy | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment