Tuesday, 04 January 2011

Hoe om 'n goeie game Sequel To Make

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fC5ZPDypamQ/story01.htm:
Kantor48 skryf "In vandag se wêreld van onverbeterde gaming vervolgens en versadigde franchises, Arthur Kabrick kyk na die beste en slegste vervolgens in die onlangse geskiedenis, en vergelyk die veranderinge wat hulle aan die formules van hul franchises gemaak Deur dit te doen het., Hy kom met 'n lys van lesse wat' n spel ontwikkelaar skep van 'n opvolger moet volg, indien enigsins moontlik, om te verseker dat die nuwe spel is' n stap aan, eerder as 'n stap sywaarts of, soos in sommige gevalle,' n stap af. Die kriteria sluit in om te verseker die spel nie te veel tyd spandeer in die ontwikkeling, afhangende van tegnologie, en probeer om nie die ontwikkeling span te verander, sowel as synde versigtig van die verandering van die basiese formule so baie dat die ondersteuners van die franchise is vervreem. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment