Thursday, 13 January 2011

"Vind my vriende 'MobileMe funksie geopenbaar in IOS 4,3 ontwikkelaar bou

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/01/13/find-my-friends-mobileme-feature-revealed-in-ios-4-3-developer/:
Lyk soos Apple sal die toevoeging van 'n nuwe "Vind My vriende"-funksie om die MobileMe diens in die nie te verre toekoms. Die instellings foto bo is opgegrawe in die jongste IOS 4,3 ontwikkelaar bou wat reeds gelei tot 'n gesonde lys van nuwe toerusting en funksionaliteit soos in-artikels airplay video ondersteun, 'n draer-afhanklike persoonlike WiFi hotspot, die terugkeer van die fisiese oriëntasie slot oorskakel, en 'n gasheer van' n nuwe multitouch gebare. Vermoedelik Vind My vriende sal gratis aanbieding funksies soortgelyk aan die Google Latitude app doen bietjie $ 99 te regverdig Apple se MobileMe jaarlikse koste.

"Vind my vriende 'MobileMe funksie geopenbaar in IOS 4,3 ontwikkelaar bou oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 13 Januarie 2011 03:52:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron MacRumors | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment