Thursday, 13 January 2011

Balansering keuse met onomkeerbare gevolge In Games

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RrZFzIICmeE/story01.htm:
Die Moving Pixels blog het 'n artikel oor die delikate balans in die video speletjies tussen die gee van spelers sinvolle keuse en gevolge wat nie noodwendig verander word indien die speler nie soos haar keuse daarna. Vermelding: "Een van my meer visceral ervarings in die spel gekom het onlangs tydens die speel Mass Effect 2, waarin 'n reeks van gebeure het my gelei om te glo dat Ek wil net indirek vermoor die meeste van my span Wanneer die filmpjes geëindig het, was ek rocking in. my stoel, oë wyd, hart dreun, en as beheer gegee oor my weer, ek het die enigste ding wat ek gedink het was redelik om te doen:. ek weer die spel Dit is natuurlik, net gelei tot die onthulling dat die geval was vooraf bepaal en die afleiding dat (deur BioWare se logika) 'n hoë graad van die magiese charisma en' n blou-gekleurde besluitneming beteken dat ek alles kon terug na normaal. kry ... die liefde, wat ek kan sê BioWare ten minste het 'n goeie werk van conditioning my verwagtinge in so 'n wyse dat die spel kan hierdie reaksie skuur, maar die feit bly staan: wanneer gekonfronteer met' n gevolg dat ek nie kon hanteer nie, my onmiddellike speler se reaksie was om te stop en kry 'n doen-oor onvermydelikheid was net iets. dat ek kan aanvaar as dit is direk aan my getoon. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment