Thursday, 27 January 2011

Hoe Gaming Kan Save the World

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LKHeF6lgAOU/How-Gaming-Can-Save-the-World:
'N anonieme leser skryf: "Game ontwerper en alles rondom interessante persoon Jane McGonigal net' n boek gepubliseer met die argument dat die speel van speletjies sal help om die dringende probleme van die werklike wêreld. Die publikasie te merk, Discover Magazine het 'n Q & A met McGonigal oor verskeie onderwerpe, soos:? presies hoeveel speel is te veel "Daar was 'n baie belangrike studie wat nagespoor 1100 soldate vir' n jaar, en kyk na hoe hulle spandeer hulle vrye tyd met dinge wat hulle beskou as hanteringsmeganismes gebruik Facebook-, luister na musiek, lees, uit te werk, of video speletjies speel Hulle gekorreleer is. dit met voorvalle van post-traumatiese stresversteuring (PTSV), depressie, selfmoord pogings en huishoudelike geweld. Die resultate wat deur 'n baie wye marge, die mees sielkundig beskerm individue-wat die laagste van enige van hierdie negatiewe ervarings-is mense wat video speletjies speel 3 tot 4 uur 'n dag ... Dit was interessant-dit was meer voordelig as enige iets, maar werk uit 7 uur per dag.. " Sy het ook gepraat oor hoe om verhoudings gesmee in die speletjies kan die wêreld verander, en wat presies is wêreld probleme op te los sy probeer via speletjies (Wenk: dink groot.) ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment