Thursday, 27 January 2011

Die opkoms en val van Grafiese Adventure Speletjies

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2RLMY0hrSMk/The-Rise-and-Fall-of-Graphic-Adventure-Games:
Die opponerende duim blog het 'n gedetailleerde terugwerkende op byna drie dekades van die geskiedenis in die grafiese avontuur genre. Terwyl hierdie tipe van spel het gedaal van genade in die afgelope tyd, baie klassieke titels gemaak onuitwisbare merk op die herinneringe en voorkeure van 'n hele generasie van gamers. As jy gespeel video games in die 80's en '90, sal jy waarskynlik iets sien wat jy erken. Vermelding: "In sy soms-turbulente dertig-jarige geskiedenis, het die grafiese-avontuur genre gedrewe tegnologie aanvaarding, gery op beide die kruin en trog van die prente en klank golwe, raak die lewens van miljoene mense, en die vorm van die styg ( en, in sommige gevalle, val) van verskeie groot name mense en maatskappye in die dobbelbedryf. Dit is 'n genre wat dikwels terug gehou deur sy eie bekrompenheid, ly aan' n onwilligheid om aan te pas by veranderende marktoestande of tot verdere druk op die grense van interaktiwiteit. Adventure gespeel het beslis nie hierdie dinge nie, maar die pogings om werklik was innoveer om die piek in die middel-'90, voor vinnig val af-met slegs 'n paar uitsonderings Die verbetering van lotgevalle van avontuur spel ontwikkelaars in die afgelope jaar. kan te minste gedeeltelik toegeskryf word aan hul pogings-prater te herstel met die episodiese struktuur, Quantic Dream met 'n nuwe stelsel (vir' n beter of slegter), en die Japannese ontwikkelaars soos Cing met Nintendo DS titels wat stel elemente van visuele romans.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment