Wednesday, 15 December 2010

Unreal Engine 3 dev kit voeg IOS ondersteuning môre, Infinity Blade klone eerskomende Vrydag

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/15/unreal-engine-3-dev-kit-adding-ios-support-tomorrow-infinity-bl/:
Die Unreal Engine 3 reeds 'n heel skouspelagtige debuut op IOS met Epic Games se eie Infinity Blade nie, maar die maatskappy se besluit dit is tyd om uiteindelik ophou pla en gee ons die sagteware om dit regtig te speel met dit. Môre se beplande werk na die UDK sal ondersteun lewer IOS, wat beteken dat al die fancy tools wat gehelp het om so 'n Infinity Blade blindingly pragtige spel sal wees om jou vingers te voel jy kreatief te wees. Lisensie vir die Motor is gratis vir die toets en nie-kommersiële gebruik, maar jy het $ 99 tot betaal as jy iets wat jy produseer met dit, wat gevolg moet word deur 'n 25 persent deel van jou inkomste buite $ 5,000 verkoop en, natuurlik , se Apple se 30 persent verminder van watter links. Wat dalk nie klink soos die beste sakeplan in die wêreld nie, maar is van mening dat Infinity Blade is na raming het geteisterd meer as $ 1,5 miljoen in verkope reeds - ons is seker daar sal genoeg wees verandering het vir roomys, selfs nadat Epic en Apple het hul deel.

Unreal Engine 3 dev kit voeg IOS ondersteuning môre, Infinity Blade klone komende Vrydag oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 15 Desember 2010 10:42:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink TUAW , Joystiq | bron Wall Street Journal , @ MarkRein (Twitter) | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment