Wednesday, 15 December 2010

Amazon af te neem Erotica, die verwydering van wakkert

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IgXHo5ee0NI/story01.htm:
ctmurray skryf "Die onafhanklike skrywers wat op Amazon publiseer verslag dat erotica boeke met bloedskande word geneem saam met geen verduideliking deur Amazon, en verwyder van die steek van die koper van die boeke Author Selena Kitt skryf:." Ek wil dit duidelik stel dat terwyl die onderwerp van bloedskande nie kan appèl aanteken by 'n paar, daar is geen minderjarige kontak in enige van my werk, en ek maak dat hetsy uitdruklik duidelik in al my stories of ek die staat is dit aan die voorkant in die boek se disclaimer ek doen. nie kondoneer of ondersteuning werklike bloedskande, net soos iemand wat geheime oor die serial killers skryf sou nie toelaat dat die doodmaak van wat ek skryf is fiksie.. " Kindle se eie TV-advertensie het 'n boek met' n storie lyn van seks tussen 'n 19-jaar oud en sy stiefma, soos omskryf in sommige lande as bloedskande ("slaap loop" deur Amy Bloom). "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment