Tuesday, 28 December 2010

Redaksionele: herlaaibare batterye is 'n vintage gadget se Achilleshiel

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/28/editorial-rechargeable-batteries-are-a-vintage-gadgets-achille/:
Een van my gunsteling aktiwiteite rondom die vakansie is die besoek van my steeds groeiende versameling van gestaak (en dikwels skreeusnaakse verouderde) mobiele hardeware wat ek hou in die stoor. Dit is 'n jaarlikse tradisie vir my -' n geleentheid om dinge te trek uit die boks, maak seker dat al die toerusting, toebehore, en dokumentasie is insek-en ongediertes-vry, skoon die battery kontakte, blaas uit 'n jaar se stof, en oor die algemeen seker te maak dat alles is in 'n goeie werkende toestand is. Laat ek jou vertel, ek voel soos 'n kind in' n snoep winkel elk en elke keer as ek trek uit en open die dromme. Ek sal weet dat wanneer ek ophou gevoel dat die pad, dit is tyd om te verkoop uit die versameling - maar vir nou, dit is nog steeds net so opwindend soos toe ek begin koop random gadgets uit my kinderdae 'n dekade gelede.

Op die oppervlak, kan u aanvaar dat elektroniese is tydloos. Hulle is gemaak van materiaal wat vir die daaglikse gebruik en misbruik, na alles ontwerp is, en dit sou maklik wees om te dink dat 'n gadget links in stoor - ongebruikte - sou bly in presies dieselfde toestand as die dag wat jy dit agtergelaat het . Ek het die harde manier geleer, al is, dat die werklikheid is 'n bietjie meer onaangename: plastiek lyk om uit te droog en bros soos die jare verbygegaan het, en dinge begin kraak en verbryseling. Bokse en verpakking verneder, amper asof hulle self is recycling of jy dit wil hê of nie. En batterye - veral logen - sal lek al oor die plek, eet as dit tot circuit en oksiderende kontakte beyond repair.

Voortgaan om te lees redakteur: herlaaibare batterye is 'n vintage gadget se Achilleshiel

Redaksionele: herlaaibare batterye is 'n vintage gadget se Achilleshiel oorspronklik verskyn op Engadget op Dinsdag, 28 Desember 2010 14:01:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment