Tuesday, 28 December 2010

Gierigheid, dweepzucht, en die Commodore 64

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rysOgt-SKa0/story01.htm:
jira skryf "Op die geleentheid van die Commodore 64's wedergeboorte as 'n Atom-toegeruste nettop, die Guardian se Jon Blyth onthou wat die oorspronklike Commodore 64 wat hom geleer het onder andere:" Maar kyk na dit, almal bruin, lelike en' n pragtige Dit leer.. my so baie. Die Commodore 64 het my geleer oor dweepzucht Na die opgradering van die inferior ZX Spectrum, sou ek probeer om die Sinclair lojaliste te oortuig om my te volg.. ek sou nooi hulle na my huis, en laat hulle sien wat met net agt kleure en 'n diens klank chip, hulle lewens ontbreek ware diepte My evangelisasie vinnig vervaag ongeduld So, ek kan nou sien waarom Amerikaanse Baptiste kry so nijntje oor ateïste -.. dit is verskriklik omgaan met mense wat nie besef hoeveel beter jy is'. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment