Sunday, 28 November 2010

Wat 2D GUI Foundation gebruik jy?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b64Z32IMlGQ/story01.htm:
Zmee skryf "Ek is op soek na 'n 2D-aansoek vir persoonlike gebruik te bou en ek sal moet' n doek om te gebruik persoonlike voorwerpe te verf. Ek probeer om te bepaal watter fondament te gebruik en het dit nie geleë is 'n goeie side-by-n vergelyking van die . verskillende geure Vir verwysing, ek moet die finale aansoek om te werk in Windows;. Linux is verkies, maar nie nodig Ek het gekyk na WPF, Qt, OpenGL, Tcl / Tk, Java se AWT, en ander Ek het nie veel voorkeur as om. die taal self, maar elkeen van die tutoriale verskyn beduidende tyd belegging te vereis As sodanig, Ek is op soek om te sien wat die gemeenskap gebruik en wat blyk te werk vir die mense voor die maak van die belegging.. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment