Sunday, 28 November 2010

Eerste Electric Cars Het Power Nywerheid Bekommerd

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/NXMF-mvRdRs/story01.htm:
Hugh Pickens skryf "Jonathan Fahey skryf vir AP wat as die eerste massa-mark elektriese motors gaan koop die volgende maand, die krag industrie gesigte 'n groot groei en geleenthede, met SoCal Edison verwag wees laai 100.000 motors teen 2015 en Kalifornië opstel van' n doelwit van . 1000000 elektriese voertuie teen 2020 Maar nut bestuurders is bekommerd dat die moeilikheidsgraad van die behoud van die ligte op vir die eerste oes van koper - en hul bure - kan die groei van hierdie sektor stadig, want dit is onvermydelik dat elektrisiteit maatskappye wat probleme sal vroeg op ly . "Ons het almal gaan na 'n baie slimmer twee jaar van nou af," sê Mark Perry, direkteur van die produk beplanning vir Nissan Noord-Amerika. Wanneer ingeprop in' n huis laadstation die eerste blare en Volt sal trek 3.300 Watts en dit neem sowat 8 uur 'n volle lading te lewer, maar beide fabrikanten dalk binnekort hupstoot wat aan 6600 Watts Die Tesla. Roadster,' n elektriese sportmotor met 'n groot battery, kan trek 16800 Watts. Dit beteken dat die byvoeging van' n elektriese voertuig of twee tot 'n omgewing kan wees soos die byvoeg van 'n ander huis, en dit kan stres die toerusting wat dienste op die huise. Die probleem is dat transformators wat versprei mag van die elektriese grid na huise word dikwels ontwerp minder as ongeveer 12.000 watt te hanteer sodat die ekstra stres op' n transformator van een of twee elektriese voertuie kon laat oorverhit en misluk, klop uit krag om die blok. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment